Cause I Can Feel It Coming Over Me - I Wouldn’t Stop It If I Could !

Publicerad 2009-11-24 17:56:07 i Det stora hela ,

Påminn mig om att aldrig mera somna i soffan i vardagsrummet med en halv skriven
artikel brevid mig. För när man vaknar. Så vaknar man av ett PANG ! Brorserna hade satt sig
& spelat tv spel, skjut spel, jag fick hjärltklappning, punkt slut. Eh ja, jag kämpar på hej
vilt med min första klass artikel. Fast inte mer idag, jag lessnade på den nu.. precis nu.

Alltså jag känner min inte så skriv sugen idag..
Jag var lite mobbad på temat - men var duktig & fick sluta klockan tre. Elin, Vikkan, Moa & Fiffi
var ju på kören & sjöng, thihi ; ) Jag hade gått - om det inte hade vart för att man då måste
vara med på lucian. Jag är en officiel kör fegis, som drar mig från allt som har med kör att
göra. & om jag skulle vara med på lucian i skolan så skulle jag förmodligen snubblat,
& fält den framför mig. Sen skulle alla åka omkull som dominobrickor.
Öhm, visst heter det dominobrickor ? I think so. Men nu har jag viktiga saker att ta itu med,
see you guys !

Dagen outfit, oh yeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela