Det Finns Tre Sidor Av Varje Historia. Din Sida - Deras Sida - & Sanningen ,

Publicerad 2009-11-16 20:32:41 i Det stora hela ,

Jaha, nu är dagen snart slut men & jag har hunnit detta ;
  • Plugga HK - KAN TYP ALLT !
  • Ätit Pizza
  • Åkt till ica & handlat massa frukt med mamma
  • Duschat
  • Sovit ca två timmar
  • Pratat om utrotningshotad fisk med Johan & pappa. Haha.
Som ni säkert förstår så är jag helt utpumpad. Eller inte, vilket jag inte är. Jag kan bara säga
en sak, jag kommer typ vara uppe hela natten idag. Elina the night woman is back in town !
Så istället för att envisas om att somna innan elva så tänker jag bänka mig framför tv;n klockan
tio & se på Paradise Hotel Sverige & käka fruktsallad. Så ska en måndag kväll se ut, right ?

Sen så har jag kommit på en sak jag måste göra innan år 2010 - BYTA HEADER ! Hur krångligt kan
det vara liksom, trycka på en knapp hit & dit & sen är det gjort. Ingen big deal !

Sikken rolig bild huh ? ; )

Kommentarer

Postat av: sanddragustavsson!

Publicerad 2009-11-16 21:25:40

mst seriöst va m. dej snart, tp nästa vecka? :D <3

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-11-17 05:48:11

Varför måste du byta header innan 2010? :P Hur länge har du haft den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela