So Many Dreams Are Swinging Out Of The Blue,

Publicerad 2009-11-02 14:53:08 i Det stora hela ,

Nu har jag precis kommit hem från skolan & olyckligtvis så hittade jag mina ostbågar.
Så nu sitter jag här & käkar ostbågar & dricker julmust & känner mig som en elefant typ.
Har upplevt bättre feelingar..

Öhm ja, what can I say liksom. Skolan var typ normal, jag blev inte glad när vi skulle ha
matte & min tidslinje är inlämnad. Måste plugga franska & söka hk boken.
Ja, alltid finns det någonting man måste göra. Så jag fattar egentligen inte varför det är så
hemskt att ha tråkigt, att inte ha någonting att göra. Ja har ju massa to do saker men ändå
så sitter jag vid datorn. Shame on me ! Nu ska jag sluta hets äta ostbågar & gömma undan
påsen för mig själv. Typ doppa alla ostbågar i toan, en efter en. Då skulle jag nog inte vara
så sugen längre I think ! Men, jag har saker att göra nu ! Typ rädda världen osv..

Pussen

En Elina in action..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela