I Feel.. PROSIT !

Publicerad 2009-11-05 18:38:27 i Det stora hela ,

Var tvungen att åka hem från skolan idag.. men fyfan vad jag mår dåligt asså !
Tänk om det är svininfuensan jag har ? Skulle då inte förvåna mig så mycket I think.
Mobilen får jag på måndag, för då kommer den rosa till butiken ! Jag får helt enkelt
stå ut tills på måndag, jag tror att jag kan fixa de.

Jag har kommit på massa fördelar med att vara sjuk. Kolla här bara !
Fördelar med att vara förkyld, enligt Elina ;
  • Man behöver inte sminka sig sig med rouge
  • Man får en snygg röd näsa helt gratis
  • Varje gång man hostar - får man huvudvärk
  • Men äter ingenting men man känner sig ändå maffig
Eller fördelar & fördelar, kanske nacdelar ? Men jag är ju känd för att vara neggot typ, så ni
borde vara stolta över mig : ) Jag tänte ju posetivt nu haha. Jag är fan trög ju..

Pussen

Nu har iallafall jag & dvärgen Prosit någonting gemensamt huh ; ) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela