I Was Crashin, Now I'm flyin ,

Publicerad 2009-11-09 21:54:15 i Det stora hela ,

Jag är dålig på att uppdater ibland. So what - jag har ett så kallat liv också.

Jag som hade tänkt att plugga sten hårt hela kvällen. Istället fastnade jag framför tv;n &
fotbollsgalan visades på tv;n. Hmm, jag gör verkligen allt för att slippa de där pluggandet.
Jag brukar inte sitta & kolla på timmars långa Zlatan galor. Borde ha pluggat. Shame on me.
Men - jag kan ju plugga lite ikväll & imorgon :D ! Eller i övermorgon..

Nu har jag äntligen fått tillbaka mobilen. Nu är jag less på mitt mobil tjat i min blogg så
nu tänker jag liksom lämna det ämnet. Eller så kan jag ju göra en egen kategori till just det ämnet.
Så kan ni ju klicka in där om ni väll läsa mina toa mobil. NAT !

NU SKA JAG.. ja ni kan ju alltid gissa vad jag ska göra huh ? ; ) Pussen på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela