It Goes On And On And On And On ,

Publicerad 2009-11-15 21:49:58 i Det stora hela ,

Gokväll. Haha fan va gubbig jag känner mig nu, gokväll gokväll gaaah !

Asså shit vad jag har vart duktig idag, om man bortser från dom två gångera en chokad Elina har
halkat på vad jag trott var snö.. det var typ is ! Men, jag har iallafall läst alla sidorna i hk
boken & antecknat ganska mycket. It's amazing ! Så vad ska jag göra nu då ?
Det låter typ helt sickat men jag ska söka fakta om såkallade sagoväsen, faktan ska jag ha till
mitt artikel-repotage som vi ska göra i skolan.
Vrickat. Men å andra sidan så är det jäkligt lätt att skriva om !

Men typ skitsamma. Sovmorgon imorgon, tummen upp. Nu ska jag försöka fixa till lite på mitt
rum, sedan plugga lite till & sen.. aa ni kan ju alltid gissa. Pussen

Dryg-pippi-fågel-varning på G ! Inte så seriös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela