Mitt Liv Hade Vart Bättre Utan Biologi Boken ,

Publicerad 2009-11-11 21:10:12 i Det stora hela ,

Heej bloggen Det var ett tag sen sist jag skrev känns det som nu.. & det var det ju också !
Men sanningen är att jag inte satt på datorn något alls igår. That's the truth ; ) !

Annars så händer det för mycket runt mig just nu. Vi hade prov idag. Imorgon har vi ett
till som jag håller på att plugga till nu. & yes, mitt liv har haft mer intressanta tider. Imorgon
ska jag börja blogga som vanligt igen. Så nu vet ni det i alla fall !
Men just nu känna det där med skolan rätt så hopplöst. Hjälplöst. HJÄLP !!

PUSSEN



Kommentarer

Postat av: sandragustavsson

Publicerad 2009-11-11 23:26:45

saknar dej gumman, mst hitta på nå snart ! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela