You Are My Sunshine ♥

Publicerad 2009-11-27 17:26:51 i Det stora hela ,

Nu har jag tagit en liten sleepare & känner min segare än någonsin. Typiskt mig att bara kasta
sig på sängen & sen somna fast man inte alls tänkt så långt. Men shit the same !
Jag har inte lyckats göra så mycket sen jag kom hem från skolan, det ända jag har gjort är
typ att glo på när min syrra bakat te kakor, sen så har jag duschat & sovit. Imponerande,
I know. Men man kan ju inte alltid vara aktiv, right ?

Sen när mamma kommer hem så ska vi fara & köpa skräpmat. KONSTIGT NOG så är det en
sak som jag alltid är sugen på, just skräpmat. Varför kan jag inte alltid gå runt & ha ett ständigt
sug efter mini morötter eller seg selleri istället. Men tyärr så är jag inget hälso geek.
Sen ska jag till min Jens ! Typ dagens höjdpunkt, min babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela