You're The Only One That I Want ,

Publicerad 2009-11-03 18:15:39 i Det stora hela ,

Nu har jag vart duktig & skrivit klart franska "uppsatsen", nu ska jag bara träna in den i
skallen..
Seriöst, jag är less på franska. Men som tur är så är det Desperate Houswives
idag ! Wiiiie så jag längtar asså ; ) !

Som sagt, direkt på morgonen så var vi & snacka med "musikgruppen" Movits som bestod av
två bröder. Jag tycker att dom var coola, speciella men ändå typ tuffa !
& imorgon så åker våran klass + två andra klasser till kulturenshus i Luleå. Där ska vi typ
kolla på någon föreläsning om någonting som jag inte riktigt kommer ihåg just nu..
Men chill är det ju iallafall. För hallå !? Vi slipper Franskan & Idrotten, yeeh !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela