Jag Är En Dålig Bloggare Just Nu Helt Enkelt ,

Publicerad 2009-10-03 21:43:31 i Det stora hela ,

Tro det eller ej men jag lever haha. Har bara vart lite seg på att uppdatera : (
Men jag har gjort mycket roligare saker att jag "glömde" bort bloggen, sadface..
Men för er som inte vet. Nu är jag framme i Sthlm. Razmus står på valla & imorgon
ska han tävla i kriteriet ! Håll tummarna för honom så är ni gulliga ; ) !
Annars händer det väl inte så mycket. Igår stannade vi över natten hos några vänner i
Sundsvall, det var kul att träffa dom btw : ) & nu är vi hos kusinerna. Kul att träffa alla
hära också såklart !

Måste säga att det är grymt lååång tråkigt att åka bil långt. 5 minuter känns som en evighet,
& det finns inte mycket att göra heller ! Amandah tar i stort sett upp hela baksätet, när
hon sover nästan raklång + att hon snodde min kudde. Morr. Sen när jag skulle se på film så
han jag se i typ en halvtimme sen tog batteriet slut. Så jag fick ha tråkigt i alla andra miljoner
halvtimmar. & imorgon ska vi börja åka hemmåt igen. Vi gör ett stopp i Sundsvall, sover där
& så är vi hemma på måndagen igen. Vädret är piss, det regnar typ bara ! Så det är ju en fördel
men att bo i Boden : ) Bättre höstväder, riktigt höstväder ! 

Haha fan va negg jag låter. Typ som att allt vore piss typ haha ! Nej, men så är det inte ; )
Men jag skriver mera "så fort jag kan typ", ja ja puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela