Barn Passarn Miss Andersson ,

Publicerad 2009-10-27 13:01:40 i Det stora hela ,

Men asså typ hallå va bloggen ?! Japp, idag kör vi på fjortis power här på min blogg..
Eller no way, skulle inte tro det ; )
Jag har iallafall precis duschat & sitter i handduk. Som vanligt typ. Det kändes as skumt
att tvätta håret nu när det är så kort, nästan lite scary ! Men jag vänjer mig I think.
Sen klockan 3 så kommer Allo Ballo B hem från dagis. Jag ska passa henne. Buhu.
Jag känner mig inte på så barn vänligt humör idag. Hmm, not good.
Men senare så ska jag & Elin åka & vara med Jens & Diat !
Det var typ länge sen jag var med Jens känns det som, hmm.
Slut på informationen, ut & lek med er nu. Puss på er sweeties ♥
& juste, nu när jag skriver på safari i sället för firefox så blir all text ihoptryckt typ.
I hate it !

Kommentarer

Postat av: zitaa'

Publicerad 2009-10-27 13:50:34

din header är jättefin, är det du som har gjort den ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela