Buhuhu Min Rosa Mobil..

Publicerad 2009-10-21 20:50:11 i Det stora hela ,

Asså jag blir så himla förbannad. Det finns inte ord för hur irriterad jag är.. Okej, jag
var slarvig & lämnade mobilen på toan. Men inte fan ska nån gå & ta den för det.
Fyfan va suuur jag är. Shit asså.. jag typ kokar bokstavligen.
Men det funkar iallafall. Jag har lånat min sis telefon, som funkar fin fint. Man kan smsa med
den, lyssna på musik os. Det är ju trots allt en walkman, + till det : )
Sen så har pappa & mamma polisanmält det. & det tycker jag var bra gjort hehe ; )
Men saknar ändå min rosa sweet mobil som någon tog på skolan.. buhu

& tack alla som hjälpte mig & leta, det var jätte gulligt av er : ) ! & tack Vikkan som väntade
på en upprörd Elina i typ 3 timmar på skolan haha, tycker nästan lite synd om dig ; ) ! <3

Nu kommer pappa snart hem med Max mat. Haha kommer jag bli fet nu ? Typ.. men orkar inte
bry mig, nu ska jag klä på mig & sen bädda sängen (y) Puss puss

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-10-21 21:50:43

Men lilla hjärtat, vänner ska hjälpa, right? ;)

De dom är till för hehe :D

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-10-22 13:51:14

Klantigt Evert! skakar på huvudet

Tur att du har mig och tur för dig att jag köpt en ny telefon så du fick min gamla fina jävel ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela