Love Me Or Leave Me Make Your Choice ,

Publicerad 2009-10-06 14:52:15 i Det stora hela ,

Heeejsan sweet bloggen ! Nu är jag hemma från skolan. Bla blä blö nu vet ni det.
Det gick segare än någonsin - om ni frågar mig då alltså. Jag har haft aj aj i magen
hela långa dagen. Alvedon hjälper inte ett piss.. men nu är det mycket bättre.

Det känns typ helt fantastiskt, vi har inga läxor, prov eller så ! Jag behöver därför inte
spendera min dyrbara tid på mitt rum med näsan i nån tråk tråkig läx bok. Grrr !
Så idag ska jag åka & sola, Vikkan skulle följa med också tror jag : ) Nu ska jag bli
b-b-b-bruuun. Eller iallafall försöka. Whatever - haha jag är wannabe Kissie mjaaoo jo.
Men puss på er gullungar, vi höres ♥

Det finns ju liiite lite snö på marken kom jag på när jag gick hem från skolan ; )
Men nu vill jag ha mera snö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela