Elina ♥ Boden ,

Publicerad 2009-10-05 20:38:20 i Det stora hela ,

Nu är jag hemma i lilla Boden igen. Fyfan va gulligt det är hära, puss på Boden.
Jag känner mig inte så himla skriv vänlig just idag så det hära kommer bli ett ganska
segt inlägg.. typ. Plus att jag har prov imorgon. Yepp. I love Engelska..

Min helg har vart fin fin & jag är stolt öve min sis & hennes lilla polle ; ) Dom gick ju &
vann igår på Solvalla, på den fin fina tiden 1.58,5 ! Razmus Raid är en otroligt duktig
snäll liten travare : ) & kriteriet är ett stort lopp att vinna, vet jag nu ! Grattis töntar

Nu kommer jag börja blogga som vanligt igen. Inte varannan dag, nej nej. Nu ska jag
bli duktig igen, har jag bestämt mig för. Men nu ska jag plugga lite granna. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela