En Update Från The Halloween Night ; )

Publicerad 2009-11-01 00:06:05 i Det stora hela ,

Heeeej ! Just nu sitter Fiffi, Vikkan & Elin & ser på en jätte äcklig skräckis, Paranormal
activity heter den btw. Ska tydligen vara as läskig ! Så nu sitter jag med datorn i
knäet & leker tuffing.. men ska snart göra ett seriöst försök & kolla på filmen !

Men vad har vi gjort annars då ? Haha det skulle ni allt vilja veta va ; ) ?
Nej men vi har vart en sväng på stan, fått ont i fötterna av våra högklackade skor, käkat
godis (fast vissa jag ju käkat melon & björnbär;) ). Plus att vi sett på en JÄTTE äcklig
skräckfilm ! Seriöst, den var värre än Saw filmerna, & då är det illa ; ( !
Okej, jag kan typ inte skriva normalt just nu. Det går bara inte !

Men. Nu vet ni iallafall att jag lever. Jag har alltså inte drunknat eller blivit gangster.
Bra att veta bara ! Bilder får ni imorgon, Puss <3

PS. HÅLLER PÅ ATT PISSA PÅ MIG :( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela