No Boy Can Make Me Feel Like You ,

Publicerad 2009-10-18 23:48:08 i Det stora hela ,

FÖRLÅT FÖR SUGIG UPPDATERING ! Men, tiden räcker inte alltid till ; ) !

Igår så for jag med min mami till Luleå så fort jag vaknade iallafall. Leta efter skor,
hitta ett par som jag ska få också (y) Men, har inte fått dom än. Sen så blev jag
tokig när jag fick syn på alla söta smycken som bikbok fått in ! Asså grrr, måste ha !
& snäll som min mamma är så fick jag ett skit gulligt armband därifrån, ska visa
det imorgon : ) Sen när jag kom hem så for jag till söt Jens & var där hela kvällen ♥

& idag så har jag vart med lilla sis Alice & Elin på badhuset : ) Det var så himla länge
sen jag var där & det är ju så jäkla kul ! Att åka till nordpoolen är en sak som man
borde göra oftare faktiskt (y) Men nackdelen är att man blir så himla trött !
Sådära trött som man bara kan bli om man vart på badet. Så jag är helt död nu typ.

Sooo, nu ska jag sova. Men ni får ha de så bra Puss Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela