One Weak At ICA Thihi :D

Publicerad 2009-10-12 15:51:06 i Det stora hela ,

Ojdå, nu blev jag plötsligt välldigt pigg igen. Undra varför, hmm.. kanske för att jag
typ hoppat runt & letat efter en massa saker. Hoppat, bokstavligen haha.

Nu är det ju vecka 42, eller hur va ? & vet ni vad jag ska göra nästa vecka då ; ) ?
Gissa tre gånger höhö. Praoa på ica eller praoa på ica, hmm. Ja men hur som helst, jag
ska praoa på ica kvantum hahaha ! Men det ska faktiskt bli jätte kul, har alltid velat prova
på att "jobba" på typ ica eller Coop. Jag tror det kommer bli kul, & nöjd är jag så länge jag
inte behöver springa runt i typ en ica overall eller så.. världen skulle ju gå under liksom
ba daaah pooooolarn ; ) Nej men det kommer bli kul ! Wooohhhoo. Elina <3 ICA, vad kan
gå fel liksom ?

Kommentarer

Postat av: vikkan

Publicerad 2009-10-12 16:02:14

Hahaha efter skolan for jag med nisse till ica, då mötte jag erik, han fick ha en skjorta och sa att de var skit trisst haha ;) han stod och plocka upp varor haha xD fyfan vad drygt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela