You're My Sun ,

Publicerad 2009-10-31 02:33:15 i Det stora hela ,

Heejsan bloggen ! Kom hem från ett tag sen från the empty house, har vart där med
Jens hela kvällen typ. Vi har sett på Titanic & bara myst på, puss så han
Men fy på mig.. jag glömde att jag tagit fram min b&j & sen när Jens upptäckte den så var
den typ blaskigt ; ( , men nu är den i frysen iallafall !

& som sagt var så var jag ju en sväng på storheden idag. Fyfan va jag sprang fram & tillbaka.
& sen tillbaka & fram. Men jag hittade va jag letade efter iallafall (y) jag köpte ;
  • underkläder
  • linne
  • parfym
  • bluberry curl mascara
  • fondation "muddar" (fråga mig inte vad de är för nå hehe?)
  • hello kitty sockar (måste ju vara världens mysigaset sockar!)
Sen tror jag inte att det var nå mera, I think ! Jag glömde såklart att köpa glitter spray..
det är ju så kul att ha på halloween ! Nu ska jag sova, så jag orkar med allt halloween spring
imorgon. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela