I See That No One Else see ,

Publicerad 2009-09-05 00:37:42 i Det stora hela ,

Asså idag har jag sett världens äckligaste srräckfilm. Blä blä blä.
Jag började till&med gråta. Den var hemsk. För hemsk ! Fast det var nog inte bara
jag som tyckte att den var lite scary, det tyckte nog mina små vänner också x) !
Men annars så har vi haft det as kul, chillat på stan & hos Vikkan osv.
Vikkan är brunett nu : ) & gissa vem som färgade va ;-) ?

Men men, jag typ tvingar mig själv att vara vaken. Varför vet jag inte men jag
vill inte sova. Även fast jag är skit trött. Imorgon ska jag först & främst sova !
Sen vet jag inte om jag ska med på hockeyn eller inte. Men jag tror jag kommer
följa. Sen ska vi se film på kvällen. & jag måste plugga. So. Franska. Matte & HK.
Men jag tror jag tänker följa på hockeyn. Om jag orkar. Men det får vi se
imorgon, puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela