Catch Me If You Can ,

Publicerad 2009-09-30 20:56:36 i Det stora hela ,

Tjabba sweet bloggen ! Nu har jag nyss duschat, sitter i handduk & funderar
på att se Greys Anatomy. Jag vill se hur det kommer gå för Izzie & George !

Men annars så händer det inte så mycket precis. Tänker mest på en viss sötis, som
jag saknar ganska mycket !
Jag är sugen på glass, vill att mitt hår ska torka &
att mina sociala kompisar på msn ska svara hehe : ) Sen så har jag bestämt mig, tror
jag !? Det blir nog så att jag följer på fredag. Till Sthlm. Bort från fina Boden över
helgen. En heeeel helg kommer gå åt till att åka bil. Typ. Men jag gillar att åka bil,
har inget emot det trots att det kan bli lång tråkigt ibland.

Men nu ska jag käka äppelpaj, jag är fet. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela