Elina Gillar Inte Torsdagar ,

Publicerad 2009-09-17 17:55:45 i Det stora hela ,

Heeej : ) Som ni kanske märker så är det typ blogg torka här nu tyvärr.
Men jag har ett liv att leva, sorry ! & det är lite komplicerat nu typ.

Skolan var trög idag. Jag var jätte nära på att somna på SO;n.. men jag höll
mig vaken trots allt. & sista lektionen så kom det typ en as cool "gubbe" &
sncka om droger med oss. På ett intressant sätt, inte på vuxen psykolog språk.
Hmm, ikväll så ska chilla & se på Idol. No big deal. Så nu vet ni det..
Jo jag vet att jag skriver med värsta inlevelsen (inte) men jag är trött.
Orkar inte skriva massa skit just nu haha. Orkar ändå inte bry mig.

Två små töntar hade kul i en rulltrappa haha : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela