My Brown Golden Hair ,

Publicerad 2009-09-29 21:35:28 i Det stora hela ,

Nu känner jag mig som en ny Elina. Eller så gör jag inte det alls, as always.
Men mitt hår känns liite mera fräscht nu iallafall. För nu är det nyklippt osv,
dom tunna äckel topparna är bort kapade & uppeldade. Typ. Men mamma sa att mitt hår
inte var så himla slitet. Då fick jag värsta chocken eftersom jag trott att mitt hår vart as
slitet. Men så var det visst inte.. men ja är så förbannat less på mitt hår asså.
Det är så tjockt att jag bara vill ta en sax & klippa en sne pottfrilla eller nå !!
Så någon gång ska jag gå & tunna ut mitt hår, ordentligt också, en gång för alla.

Det är konstigt tycker jag. Jag tror inte det finns en enda tjej som är nöjd med sitt hår.
För man har alltid en bild framför sig på hur man vill att sitt hår ska se ut. Åt helvete med de.
Tjejer som har tunt hår vill ha tjocare hår. Tjejer med tjockt hår vill ha tunare hår.
Tjejer med platt hår vill ha lockigt hår. Tejer med lockigt hår vill ha platt hår. Bla bla bla asså.
& yes, kanske är jag en av dom kanske inte. Men det finns inte så mycket jag kan göra åt
den saken tyvärr tyvärr. GE MIG TUNNARE HÅR BARA..

Själv tycker jag att Fergie har skit snyggt hår, gillar färgen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela