Skolan Hjärntvättar Mig..

Publicerad 2009-09-09 17:19:16 i Det stora hela ,

Heeej : ) Jobbigt i skolan.. får bara mer & mer läxor hela tiden. Asså hallå ?!
Tror lärarna att jag har värsta powern eller ? Eehh ne, skulle inte tro det.
Men fyfan jag är typ redan less på skolan. & det har gått tre veckor. Knappt.
Super Elina. Bla bla bla skolan... vem bryr sig ?
Men ärligt talat så finns det inte så mycket annat att skriva om just nu !
& det skrämmer mig som tusan ! Det ända min skalle kan tänka på just nu är
på alla läxor & prov vi har. Jag känner mig helt hjärntvättad.. blä.

I övrigt så funderar jag på en ny blogg design. Haha kul va ? Kanske inte..
Men det är ju alltid någonting anyway ; ) !

Vi får hoppas på ett roligare inlägg liiite senare. Puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela