Something That Makes Me Happy ,

Publicerad 2009-09-13 23:17:21 i Det stora hela ,

- När dom äckliga daggmaskarna håller sig kvar i jorden ,
- När jag är med bästa vännerna ,
- När någon får mig att skratta på riktigt (alltså inte fake)
- När jag är ute på kvällen i busskuren & dansar med stolparna ,
- Mina underbara b&j ; isar (låter nästan som bebisar, eller ?)
- Min helt absolut underbara lilla häst-hund !
- När jag inte har en bad hair day ,
- När jag får sms av söt ,
- När jag får min månadspeng ,
- När jag & min syster garvar (vi har precis samma sjuka humor haha!)
- När jag kommer ihåg min söta skåpnyckeln ,
- När jag är nyttig (alltså inte sååå ofta..)
- När ett Desperate housewives avsnitt börjar, jag smälter ,
- När jag är ensam hemma & kan hoppa runt & sjunga Dancing Queen ,
- När .......

Skulle kunna hålla på så 89 år. Men allvarligt. Det ids jag inte : )
Puss&Godnatt ♥

Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-09-16 14:46:28

Haha brukar du och Elvis garva!? ;O Du har väl inte samma humor som henne!? :O HAHA nej självklart fattar jag att du menar mig, din smartaste sexigaste syster ;)



Du vet väl att han i Dirty Dancing har dött!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela