Ta Ingenting För Givet ,

Publicerad 2009-09-13 22:52:05 i Det stora hela ,

Hey ! Först & främst, fyfan så härligt väder der är nu ! Om det inte var skola
imorgon så skulle jag sno Alice Pippi Långstrumps tält & tälta ute på
gården. Typ. Men som Fiffi säger ; det luktar vinter ; ) !

Dagen har vart ganska seg. Lekt med min nya söta kompis, Sanna hihi :D !
Sen så for jag hem, fixa mig lite & for & var med Vikkan & Fiffi. Dom är helt
klart underbara ! Asså fyfan va tomt allt skulle vara utan kompisarna.
Helt seriöst. Fy. Fan. Vi har mest snackat, Vikkan färgade håret mörkare &
jag & Fiffi for en sväng till ICA, (vikkan ville ju ha sin special cola haha ;))
Sen kom min bror & hämta mig. Han kör fan kul, det är kul att åka med han haha !
Det är ba full fart framåt haha, gasen i botten bitches ; ) !

Ja, annars då. Sovmorgon imorgon. The lingonvecka is soo over. Jag saknar han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela