Little Miss Bitch ,

Publicerad 2009-09-14 07:03:48 i Det stora hela ,

Goo'morgon på er ! Nu är jag vaken, har inte sovit länge men är som vanligt pigg
ändå : ) Aaaa jao, det är ju som sagt morgon. & jag tror ni kan mina morgon
rutiner nu haha. Ja ni vet, sminka sig fixa håret käka frulle osv. No big deal.

Vi har inte alls många lektioner idag, så blir hemma innan halv tre tror jag.
Eller jag måste ju in till the big city, till Åhléns & köpa mineralpuder.
Både Elin & Vikkan har ju sånt & dom säger att det funkar bra. Så det ska testas !
- Det är ju bra med mineralsmink, det är ju bättre för huden.
- Nackdelen är väl att det är rätt så dyrt. Om det inte räcker mer än tre månader,
då jäklarns får jag spel. Typ : )

Nu ska jag käka frulle. Men ni får ha en bra dag så ses vi senare idag

Liten dvärg bild, I know !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela