Bella & Tyra Show '

Publicerad 2010-04-29 20:16:07 i Det stora hela ,

Hejsan lilla bloggen. Jag har allmänt tråkigt, saknar min Jens & känner att jag måste börja
fixa min header. Så ja, det är som det brukar vara. Näh - jag skojade bara !

Klockan 21.00 ska jag försöka se på Bella & Tyra show. Den verkar vara rätt rolig + att jag
känner mig ganska efterbliven som inte sett ett enda avsnitt från den. & den har väl hållt på
ganska så länge nu... eller ? & jag blev nyss väldigt sugen på att ta en liten cykeltur till
solariumet, för jag läste nyss på Fiffis blogg att hon ska fara & sola. & jag vill med bli brun : ( !

Men nej, nu ska jag fixa headern, för tredje dagen i rad. Önska mig lycka till.



Sliten efter tha school (y)


Love this dress '

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela