BLOGGTORKA !

Publicerad 2010-04-24 23:08:01 i Det stora hela ,

Hejsan lilla bloggen. Förlåt för dålig update, som vanligt då. Men men...

Igår så for jag till älsklingen min & var med han & Åström. Sen så sov jag där, & det är
alltid lika mys-pys som det brukar vara. Att vara med Jens är det bästa som finns, enligt mig.
& eftersom hade fotbollsmatch idag så for jag hem ganska tidigt, & det suger. Men jag hoppas
på att få tillbringa morgondagen med sötiisen. I hope so ♥

I övrigt så kör jag mack-diet nu. Inte för att jag känner något tvång på att gå ner i vikt eller så
men för att jag inte är sugen på någonting annat. Eller jo, coca cola. Jag tror jag ska följa med
mamma nu & hämta Amandah, då kan jag köpa cola (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela