Bowling Skills '

Publicerad 2010-04-14 17:16:27 i Det stora hela ,

Hejsan ! Blä på min dåliga uppdatering, men ibland så hinner jag helt enlekt inte med
min lilla söta blogg. Eller så kanske jag bara skiter i den..

Men iallafall. Igår efter skolan så följde jag med & kollade på Jens fotbollsträning.
Jag satt & plugga nästan hela tiden, vi har ju biologiprov imorgon så. Sen så for vi hem till
honom, myste på & käkade tacos (y) Sen så sov jag hos honom, för första gången på en
skolvecka, yes ge mig aplåder ! Hihi, måste faktiskt medge han är duktig när det gäller att
hinna i rätt tid till bussen ; ) Puss på han iallafall

& idag så var det friluftsdag på skolan, jag & girlsen hade valt promenad i 45 min & sen efter
det bowling. & ja, förutom att jag inte har några bowling-skills över huvud taget så var det en
ganska bra dag. Okej, nu ska inte jag skriva mera, I promise. Jag har prov - måste plugga.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela