Brownie '

Publicerad 2010-04-04 23:53:14 i Det stora hela ,

Tjosan på er ! Sitter & skriver på min so uppsats just nu, & jag är nog inte ensam om att
vara en sån som presterar bäst på kvällarna. Då blir ogjorda läxor snabbt till gjorda !
And that's a good thing. Kärring varning here we go !

Nu har jag färgat håret, det blev fin fint (y) punkt slut. Imorgon så ska jag, mamma, pappa,
& små systrarna åka till ikea. Jag vill få dagarna att gå så fort som möjligt.. för jag vill åka
till min honey så fort som möjligt. & sen när jag kommer hem från ikea så måste jag packa !
& min mor måste klippa mina toppar.. kolla jag har hela måndagen planderad. Oj oj.. hoppas
den går fort ; ) !

Men nu ska jag fortsätta skriva uppsats.. hejdå ! Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela