Careface ?

Publicerad 2010-04-03 10:31:13 i Det stora hela ,

Skriv 8 sanningar om dig själv:
- Jag ska färga håret mörkt igen.. haha
- Jag är morgonpigg.. oftast
- Jag tycker det är jobbigt att shoppa..
- Jag tycker skolan är lika rolig som jobbig 
- Jag saknar min borttappade P.S I love you film 
- Jag ska börja röra på mig.. fast när vet jag inte
- Jag trivs inte i platt hår 
- Jag vill ha en egen apa (fast en lien förståss)  

Skriv 7 saker som du länktar till:
- Tills på Tisdag !
- När jag är färdig med allt plugg
- Att få börja på björknäs
- Att få flytta till någon större stad än Boden
- Aldersjön
- Min älskling
- Att få bli brunett igen...

Skriv 6 saker som du inte gillar:
- Att vara avundsjuk
- Överdrivna människor
- Daggmaskar
- Att behöva sakna någon
- Våren..
- Matteläraren

Skriv 5 saker du brukar göra:
- Sova
- Åka buss
- Vara med vänner
- Vara med älsklingen
- Pilla naveln

Skriv 4 saker du har på dig just nu:
- Mina mjuka jamas brallor
- Sockar
- Troser
- Bh

Skriv 3 saker du gör just nu:
- Pratar med Vikkan ¨
- Vickar på foten
- Trycker på en massa knappar

Skriv 2 saker du älskar:
- Jens
- När mitt rum är ny städat

Skriv 1 som gör dig ledsen om kvällarna:
- Saknaden ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela