Hemma Från Stora Sjöfallet '

Publicerad 2010-04-11 13:11:47 i Det stora hela ,

Nu är jag hemma från fjällen (eller kom hem igår men shit the same..). & det har vart
hur mysigt som helst.. fast det bästa av allt var att jag fick vara med min älskling flera
dagar i rad ♥ Love it. Vi har kört skoter, pimplat, chillat i husvagnen, solat & käkat (y)
& jag har visat mitt oändliga hat mot dom äckliga maggotarna.
I övrigt så blev Jens brun & fin medans jag ser ut som den rödare sortens räka typ. Tack solen. 

Neh men det har haft ett jäkligt bra lov med min älskling. Jag har faktiskt tagit några pics (y)
& nu ska jag snart traska till Vikkan & vara med henne : ) Har typ inte träffat några av mina
vänner på hela lovet.. fytusan säger jag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela