Kommer Sakna Dig Honey ♥

Publicerad 2010-04-02 13:27:39 i Det stora hela ,

Jag for till min älskling igår vid sju tiden, sov där & nu är jag hemma igen. Jag fick iallafall
vara med han en gång innan han åker, & det behövdes verkligen !
Så fick jag ett jättegulligt påskägg av han, med massa goda godisar i ! Han är så söt
Han ska få sitt på tisdag, när det är packat & klart haha.

Jaja. Senare idag ska jag vara med Vikkan & kanske någon till (y) Så nu vet ni det.
Jag vill färga håret också.. det ska jag göra imorgon eller på söndag ! Bloggar kanske senare,
om jag orkar.

Pussen

Kommentarer

Postat av: mykrutrök

Publicerad 2010-04-02 17:21:05

haha cooling.... xD



du får inte prata med my,

kolla på my

vara med my XD



hahah herregud

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela