Påsklov !

Publicerad 2010-04-01 13:21:40 i Det stora hela ,

Omg... känner mig som det värsta emot i big Boden just nu. Jag kommer inte få träffa min
älskling för ens på tisdag : ( Tisdag för fan ! Fem dagar ! Jag kommer dö... bokstavligen.

Så, jag måste syselsätta mig själv hela tiden enda fram tills på tisdag nu. Jag ska plugga
röven av mig, åka jätte mycket skidor, vara med kompisar & akta mig för romantiska skit
komedier. That's it. Here we go.. om ett tag ska jag & Vikkan in till stan !
Vi ska typ fika på opalen, tror jag : )

& anledningen till varför jag inte blogga igår är för att jag var med älsklingen. Min älskling
Men det kommer bli mer bloggning nu under lovet, det kan jag lova.


Funderar på att bli mörkhårig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela