Back To School

Publicerad 2010-08-22 17:07:26 i Det stora hela ,

Kom hem från Boden town för ett litet tag sen. Har vart där ett tag med mamma, pappa & mina
småsyskon. Vi har fikat på Opalen & nu har jag äntligen innhandlat behövliga grejer till skolan.
Massa skriv & räkne-block, miniräknare, mät grejer & andra saker. Så nu är jag redo.. tror jag.
Det ska faktiskt bli kul att börja på ny skola, börja ny klass, lägga ner mer tid på ämnen som man
tycker är roliga, slippa skit-kemin, skit-fysiken & skit-biologin. Fast det känns nästan som om att
kemi-Nisse kommer komma hoppandes & gapa om svavelsyra & gud vet vad. Fast det kommer
han inte. & det känns så jäääkla bra !

Nu ska jag städa mitt rum & sen koka Opalen saft ; ) & ikväll ska jag vara med min älskling :) ♥
& imorgon blir det skola. Vad ovant det var att skriva så, men så är det ju !

Ha ha.

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2010-08-22 20:16:45

Om du ska åka buss imorn, visst har du sett att dom har gjort om buss tiderna? Tänkte so you know (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela