Bla Bla Bla

Publicerad 2010-08-19 21:12:57 i Det stora hela ,

Imorgon är det fredag - sen är det lördag - sen söndag - sen måndag. Måndag lika med skola
vilket betyder att man måste gå upp jääävligt skitigt tidigt. Jag blir nästan arg av att bara
tänka på det - nästan. Jag känner av panik i hela kroppen, jag kommer drabbas av sånt där
som vuxna drabbas av när dom jobbar för mycket. JAG orkar inte gå upp tidigt, inte JAG.
Fast det vore ikke populärt att komma försent första dagen på gymnasiet, så jag får nog ta &
drabbas utav det där som vuxna drabbas av när dom jobbar för mycket. Vad nu det än är som
dom typerna kan tänkas drabbas av.. typ röda hund ?

Oj vad mycket jag skrivit. Nu ska jag sluta skriva & beundra mitt mästerverk.. oseriös.

Blä vad tråkigt det är att ha blogg. Man kan fan inte ens ta & lägga ut en enda liten fjutt bild
utan att det såklart ska finnas någon brydd liten jäkel som ska tycka si & så. DÄR kan vi börja
snacka om att mogna, fast det ids jag inte. Vill man skämma ut sig själv så bravo - det kan jag
bjussa på.

Oj vad mycket jag skrivit. Nu tycker jag det räcker - hejdå !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela