Day 01 – A Recent Picture Of You And 15 Interesting Facts About Yourself.

Publicerad 2010-12-04 00:53:17 i Det stora hela ,

  • Om jag inte skulle heta Elina skulle jag istället heta Fanny eller Felicia.
  • Jag tror på att man kan hitta kärleken när man är väldigt ung - & ha kvar den.
  • Utan min volume master & plattång skulle jag inte gå utanför dörren.
  • Om jag måste stressa blir jag en bitch.
  • Jag har fem biologiska syskon.
  • Jag vill resa till London, Paris & Rom!
  • Jag är beroende av facebook.
  • Jag försöker träna 3 gånger i veckan.
  • Jag försöker övertala mina föräldrar om att jag ska få ta hål i naveln..
  • Ibland saknar jag mina hästar.
  • Det värsta som finns är sprutor, fiskar & daggmaskar!
  • Jag tål inte skadeglada människor, försvinn.
  • Jag gillar inte att shoppa.
  • Att vara nykär är det bästa/mysigaste som finns!
  • Jag är nöjd med mitt liv som det är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela