Den Där Sommaren ,

Publicerad 2010-02-22 17:30:11 i Det stora hela ,

Nu är jag normal igen, tacka fan för det. Fast, jag har fortfarande hemskt tråkigt.
Tur att jag ska vara med Vikkan sen, då blir det lite roligare :)

Just nu saknar jag sommaren väldigt mycket. En särskilld sommar, nämligen sommaren 09.
Fyfan, kan en sommar bli bättre än så ? Svaret är nej, klart det inte går ! Jag har inga höga
krav på en lyckad sommar, allt som behövs är vänner en cykel & ett härligt väder.
Åhhh, jag vill ha tillbaks den sommaren. Boden alive, smörblomman & aldersjön. Fast det
förståss, då var jag ju inte tillsammans med Jens. Fast det är jag ju nu ; ) Så jag har rätt
att säga att : sommaren 2009 is the shiet.

SOMMAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela