Vad Hände Med Luggen ?

Publicerad 2010-02-02 16:49:24 i Det stora hela ,

Tjolahopp ! Hemma från skolan nu & ska snart bort igen. Till step in & träna !
Spinning idag, spinning 2. Det betyder tydligen att man ska spinna en heeeel timma..
Önska mig lycka till, för det kan ju behövas !

Annars händer det inte så mycket just nu. Inte för att det står still, allt flyter på bra.
Så är det, inget mer med den saken. Har lugg nu, för er som inte vet. Jag blev less på min
inte-långa-men-inte-korta-lugg så det blev mars pannkaka till saxen. Ska se om jag hittar
sladden till kameran, så jag kan lägga ut lugg-bilden !

Men nu ska jag käka falafel -----> sen step in med Vikkan : )

Puss & kram ♥

Jag hittade sladden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela