Älska Dig Det Ska Jag Än När Jorden Ligger Död

Publicerad 2010-01-17 11:33:27 i Det stora hela ,

Godmorgon - för ett tag sen men men. Sen så har jag plangjort dagens-att-göra-lista.
& om jag visste den innan jag vaknade så hade jag nog stannat i sängen.. roligare saker finns
det ju som man kan göra. Men det jag MÅSTE göra är : Skriva en krönika, skriva en
engelska-berättelse + att jag måste städa mitt jättestökiga rum
. + att jag inte vet vad
min såkallade krönika ska handla om. Om hur mycket jag hatar daggmaskar, varför jag egentligen
dricker röd mjölk istället för grön eller om kvinnan som lämnde hjärnan hemma, Anna Anka.
Det blir nog bra det där. Ikväll kommer ALLTING vara klart.. & mitt rum städat.

Just nu är jag  jätte sugen på glass. Sån där glass som bara utlandet har att erbjuda..
typ glass man får i ett sånt där glas, med grädde & ett körsbär på toppen.När jag åker till turkiet
ska jag enbart blogga om alla goda glassar som jag konstant kommer trycka i mig. Punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela