Du Har Lärt Mig Vad Kärlek Är ,

Publicerad 2010-01-16 15:52:51 i Det stora hela ,

Kom nyss hem från världens bästa Jens ♥ Eller för ett tag sen då, men shit the same.

Men iallafall, har bytt kläder, stoppat upp håret & ska snart göra ansiktsmask. Sen ska jag
till Vikkan & vara med Vikkan & Ida : ) Sen har jag bestämt mig för att gå till kiosk piraten för
att hyra film. Så, min lördagkväll kommer väl bli bra i guess !
Fast det förståss, jag måste städa rummet.. a*us också.

Tack älskling - du har lärt mig vad kärlek är

Kommentarer

Postat av: fifififiifiifif :)

Publicerad 2010-01-16 18:43:32

hörru när blir den där tjejkvällen? :D vare nu till helgen eller den efter det :o och ja.. vi måste äta på thairesturangen tycker vi typ borde boka nu så vi får bord hehehehheeh :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela