I'm Tryinna Find The Words To Describe This ,

Publicerad 2010-01-14 22:33:45 i Det stora hela ,

Från & med denna dag får ni börja kalla mig för nattbloggaren. Gissa varför ? Hmm..

Men iallafall ! Skolan gick väl bra bla bla bla. Fjäskar för kemi-nisse, vilket värkar funka ganska bra.
Efter skolan var jag med Elin belin bil. Vi har snackat, ätit & flummat som aldrig förr (LÖGN!) : )
Så mycket mer finns det inte att skriva om. Orkar inte blogga om vad jag ska ha på mig, hur håret
ska se ut & vilket smink jag ska ha. De är åt fuck-of-and-die hållet, om ni fattar vad jag menar.

Längtar tills imorgon, för då får jag äntligen vara med min Jens igen. Jag har blivit beroende av den
pokjen, min älskling. Ett måste i mitt liv. Utan han, kan jag inte.

Men nu blir de Godnatt för Elina aka Evert (y) Sleep tight people ♥

Mina söta friends ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela