"Jag Älskar Dig Mer Än Det Finns Stjärnor På Himeln"

Publicerad 2010-01-23 13:21:34 i Det stora hela ,

Heej ! Kom nyss hem från stan, snäll som jag är har jag hjälpt mig klantige far att handla
mat tills ikväll + MASSA andra god saker. Det kommer tydligen några kompisar till mamma
& pappa på middag ikväll. Vi köpte även en barn film, som är fransk (?). Sagan om
despereaux
, hetet den btw. Låter ju sweet, jag tror jag ska se den !

Nu ska jag hoppa in i duschen.. eller badkaret kanske man ska säga.


Kommentarer

Postat av: fifififiififif :)

Publicerad 2010-01-23 15:13:36

the tale of desperaoux, AWIII den boken har jag, fast på engelska och läste den i usa, fyfan så gulligt dne är OCH DEN ÄR SÅ SJUKT SÖT MED SINA SMÅ ÖRON SOM ÄR JÄTTTE STORA :) hihihi, jag vet allt som händer i filmen ju :( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela