Jag SKA Bli Blond.. På Lördag.

Publicerad 2010-01-06 14:20:53 i Det stora hela ,

Hej hej hej. Jag är vaken, har nyss duschat & käkat frulle. Så här långt går det ju bra !
Har även laddat in bilder på datorn, så ni får se mitt "blonda hår".. jag är A R G på frissören.
Inte för att jag ogillar färgen jag har nu, den är fin fin om man vill ha ljusbrunt hår.
Men.. jag har sagt de & säger de igen. Jag ska bli blond igen.

& vad gjorde jag igår då ? Jo, typ var med Vikkan in the city ett tag & fjolla runt ; ) .. sen så
för jag hem & käkade & sen for jag till Elin ! Vi typ käkade godis & såg på movie. Sen gick jag
hem, med ungefär ett ton kläder på mig & mina skullcandy för öronen (y)
& nu.. ska jag typ fixa mig (om jag ids) & sen vara med Jens. Det ska bli mysigt ♥

De är inte så "rött" som de ser ut att vara i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela