Med Fingret På Näsan ,

Publicerad 2010-01-10 19:38:23 i Det stora hela ,

Hello guys ! Sitter här vid datorn & väntar på att maten ska bli klar.. är hungrig som en varg !
& trött som en gris. Efter en hel dag på ikea med mammsen, städning av rummet & garderoben
så blir man väldigt trött. På ikea så köpte jag typ ljus & godis (y) No more liksom, jag har ingen
glädje av ett skohorn & en ny bokhylla precis.

Btw, jag har ju färgat håret också ! Igår gjordes de. & jag blev.. nöjd : ) Det blev inte för bimbo-
blont & inte för mörkt heller. Det blev blandat, jag gjorde ju slingor & då får man väl en annan
look, eller ? Det är ljusblont, mörkblond, mellanblont, brunt osv. What more can I say.
& juste, de ser typ inte ut som det gör på bilden hehe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela