"Messa Eller Ring Du Kan Fråga Anything" - Goes Dah !

Publicerad 2010-01-02 02:06:32 i Det stora hela ,

Alla som har haft en bad update idag upp med en hand ! Jag räcker upp två häder & en fot.
Fy Elina.. snart raderas elinaaandersson.blogg.se. Hmm.. vem vet ? Men anledningen till
de är att jag har vart med min Jens idag. & när jag är med den sötiisen så har jag inga
jag-måste-blogga-fort-som-fan-tankar. Nej. För att göra en lång mening kort. Jag skiter i min
blogg vid sånna tillfällen. Punkt slut.

& nu ska jag gå & sova. Har typ mycket att göra imorgon, känns det som. Det som ska göras
är typ att: Duscha, åka in till stan med Elin en snabbis, dammsuga rummet, vara med min
älskling : ) Stressig Lördag, huh ? No WAY typ. Men nu ska jag plocka upp lite på rummet.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela