And so the lion fell in love with the lamb '

Publicerad 2010-07-16 14:15:57 i Det stora hela ,

Okej.. för sista gången nu. Jag ska bli bättre på att blogga, nu jäklarns.

Just nu är jag med älsklingen. Jag tänkte att jag passar på att blogga lite snabbt när
han sitter framför TV:n, ganska smart tänkt. Men snart ska även jag, toffel som jag är,
gå & kolla film med sötisen ♥ & jag har en b&j - half baked, me like.

Igår var vi på alder, första gången den här sommaren för mig i alla fall. Det var en
lagomt jobbig cykeltur - fram & tillbaka. Tur att hängbron finns... Men det var chill när
vi väl kom fram i alla fall.

Nu blir det kolla film ett tag - sen fixa sig & åka & sova husvagn i Sörbyn ! Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela