Bravo

Publicerad 2010-06-21 14:26:42 i Det stora hela ,

Kom nyss hem från staden, har varit hos tandläkaren. & tandsköterskan talade om glatt för
mig vilken rolig nyhet dom fått, istället för gult bananlack finns nu även genomskinligt
vaniljlack. Jag hade tyvärr inte lika roligt åt den saken.

Dom senaste dagarna har jag spenderat med Jens & det är kanske därför jag inte suttit &
bloggat som ett freak. Att vara med älsklingen är roligare än att blogga.

& juste, jag har bestämt mig för att klippa mig. Denna gången hos frisören ! Jag är så jäkla
less på min lugg nu. Så jag vet precis hur jag vill att det ska vara... & jag vill klippa mig så
fort som möjligt ! Sen när det är gjort ska jag färga håret igen.


Midsommarafton förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela