Bästa Tänkbara ,

Publicerad 2010-03-18 23:22:13 i Det stora hela ,

Ska snart gå & lägga mig, får tvångs söva mig själv idag. Är nämligen inte det minsta trött.
Men shit the same...

... morgondagen & helgen kommer bli den bästa tänkbara ! Så kommer tyvärr inte blogga så
värst mycket. För det kommer hända annat roligt, hihi.

Idag har jag iallafall städat rummet (applåder), utmanat mina kocktalanger genom att snöra
ihop 7,5 dl vatten & lite pulver & slutsatsen blev mexikansoppa (mums!) & så har jag följt med
min mamma & skjutsa mormor & morfar till kallax - lyckos dom som får åka till värmen !
Sen så for vi & handlade. Eftersom min mor är så snäll så fick jag godis & popcorn tills imorgon !
Sen så har jag målat mina naglar & pratat med min älskling ♥ & nu ska jag sova.


Pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela