Fredag I Mitt ♥

Publicerad 2010-03-12 17:47:36 i Det stora hela ,

GO'dagens allihopa. Jag har sovit i 3 härliga timmar sen jag kom hem från skolan, me like.
Jag känner mig som en ny människa... fast med glansig hy & maskara i hela ansiktet.
TIPS: Om du nu prompt ska sova efter skolan, gå till närmaset wc & tvätta bort sminket.
Voila, du behöver inte se ut som en kloak-dykare när du sedan vaknar. Morr...

Amen iallafall, snart kommer förhoppningsvis mina päron hem. Då ska vi göra tacos !
Senare ska jag vara med Vikkan & Felicia : ) Det blir säkert nice !

Men nu ska jag gå till badrummet & tvätta bort min kloak-dykar-make-up & sen smörja in
mitt face. Så jag kör á naturel sen, skönt & slippa smink. För en gång skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela